Javila mi se direktorica jednog manjeg poduzeća s ukupno 7 zaposlenih. Ono što je željela je da se usklade kao tim jer su nedavno primili troje novih radnika, svi su bili zajedno u jednom prostoru i nisu funkcionirali dobro.
Radnici su obavili psihološko testiranje koje je ukazalo na to da su moguće poteškoće u komunikaciji jer su njihovi pojedinačni stilovi komunikacije bili prilično različiti. Kada se ovo pojavi, gotovo je nemoguće da tim funkcionira dobro jer se jednostavno – ne razumiju.
U dogovoru s direktoricom napravila sam dvije radionice iz osnova komunikacije i dva grupna coachinga, nakon radionica. Grupni coaching je imao za svrhu da pomogne u implementaciji svega što je novo naučeno o načinima komunikacije i kako da to stečeno znanje međusobno implementiraju. Odlučili smo sačekati neko vrijeme i provjeriti da li se nešto promijenilo u njihovoj komunikaciji.
Nakon dva mjeseca obavila sam razgovor s direktoricom koja mi je objasnila da su međuljudski odnosi znatno bolji i da je komunikacija puno lakša, osim u stresnim situacijama i to je pogotovo bilo naglašeno kod dvije osobe.
Dogovorili smo još jednu radionicu o upravljanju vlastitim stanjima u stresnim situacijama i dogovorili smo individualne business coachinge s navedene dvije osobe uz potpunu diskreciju (ostali zaposlenici to nisu znali), s kojima sam radila pojedinačno na poboljšanju komunikacije.
Situacija se vrlo brzo počela popravljati. Osobe s kojima sam individualno radila, naučile su upravljati vlastitim stanjima što je veoma doprinijelo poboljšanju njihove komunikacije i međusobne komunikacije unutar tima.